over Gusto

Als je bij ons binnenstapt, zie je het direct: de authentieke houtoven achter in de zaak. Een uniek exemplaar, waarin stenen van de Vesuvius zijn verwerkt en waarin de pizzaiolo onze pizza’s bereidt. Volgens Napolitaans recept, met hart en ziel en heel veel Italiaanse passie en temperament.

Pizza take-away

Het is mogelijk om pizza af te halen. We nemen telefonische bestellingen aan. In verband met de richtlijnen rond het corona-virus werken wij met tijden zodat wij ervoor kunnen zorgen dat er steeds maar een beperkt aantal personen aanwezig zijn.

Gusto heeft meer te bieden dan heerlijke pizza’s en verrassend lekkere wijnen. In ons restaurant heerst een informele sfeer, waar je met je familie gezellig een pizza kunt eten of met je vrienden eindeloos kunt natafelen en waar je altijd bent en je welkom voelt.

over Gusto

De pizza's van Gusto zijn volgens Napolitaanse recept. De opstaande rand, de cornicione, is een van de kenmerken van een pizza uit Napels. De rand is mooi krokant, heeft luchtbellen en houdt de verse ingrediënten mooi in het midden van de pizza. De Napolitaanse pizza is natter dan de Romeinse pizza, er zit meer water in het Napolitaans deeg, soms lijkt de pizza daardoor 'net niet gaar'.

Op onze menukaart staan altijd twaalf pizza’s. Nooit meer en nooit minder. Dat is met een reden. Want dit aantal stelt onze pizzaiolo in staat om ieder ingrediënt de aandacht te geven die het verdient. Met een resultaat dat er mag zijn. Want welke pizza u ook bestelt, deze heeft een heerlijke, krokante bodem, is belegd met de beste verse ingrediënten en heeft altijd een pure, eerlijke smaak.

Download onze menukaarten

contact.

LOCATIE

Dorpsstraat 84
1182 JG Amstelveen

De locatie is ook af te huren
voor feesten of vergaderingen.
Neem gerust contact met ons op!

CONTACT MET ONS

info@gustoworldofpizza.nl

OPENINGTIJDEN

Wij zijn elke dag van de week